ابزار کاربر

ابزار سایت


tag3

تفاوت‌ها

تفاوت دو نسخهٔ متفاوت از صفحه را مشاهده می‌کنید.

پیوند به صفحه‌ی تفاوت‌ها

tag3 [2019/04/22 11:11] (فعلی)
خط 1: خط 1:
 +======تفكر هوشمند======
 +[[Question9|آيا در مدت رژيم مي توانم به رستوران يا فست فود بروم؟]]
 +
 +[[Question10|اگر در طول رژيم آن را شكسته و شيريني و هله هوله خوردم چه كار كنم؟]]
 +
 +[[Question12| آيا رژيم خورشاد بر عادت ماهيانه تاثيري مي گذارد؟]]
 +
 +[[Question13|چرا حالا كه به وزن ايده آل نزديك شده ام آهسته تر وزن كم مي كنم ؟]]
 +
 +[[Question14|در اواخر برنامه خود بيشتر احساس گرسنگي مي كنم چرا؟]]
 +
 +[[Question23|آيا خوابيدن زياد مانع از كاهش وزن مي شود و اصولاً چند ساعت خوابيدن در شبانه روز كافيست ؟]]
 +
 +[[Question24|خورشاد در ماه رمضان چه برنامه اي دارد؟]]
 +
 +[[Question30|من چاقي موضعي در ناحيه شكم و باسن دارم آيا رژيم غذايي مي تواند مشكل من را حل كند ؟]]
 +
 +[[Question34|اگر در جريان رژيم غذايي ريزش مو بروز كند چه بايد بكنيم ؟]]
 +
 +[[Question35|پس از مصرف مولتي ويتامين هم ريزش موهايم قطع نشده چه راهي را توصيه مي كند؟]]
 +
 +[[Question36|آيا ممكن است در دوران رژيم دچار شل شدن و چروك پوست صورت شويم ؟]]
 +
 +[[Question37|اما من نگران چروك شدن پوست صورتم هستم، آيا توصيه اي براي رفع نگراني من داريد ؟]]
 +
 +[[Question38|بهترين شيوه كاهش وزن چيست؟]]
 +
 +[[Question39|آيا خودم مي توانم بدون مشاور رژيم داشته باشم و كمتر غذا بخورم؟]]
 +
 +[[Question40|چه مقدار كاهش وزن در ماه بهتر است؟]]
 +
 +[[Question41|آيا برنامه كاهش وزن خورشاد تضميني است؟]]
 +
 +[[Question44|خانم هاي شيرده چه زماني مي توانند رژيم كاهش وزن داشته باشند؟]]
 +
 +[[Question45|آيا بر اثر ورزش نكردن واقعاً عضلات ما به چربي تبديل مي شوند؟]]
 +
 +[[Question46|آيا تميز كردن خانه مي تواند باعث تناسب اندام شود؟]]
 +
 +[[Question47|آيا غذا خوردن بعد از ساعت 9 شب موجب چاقي مي شود ؟]]
 +
 +[[Question48|در محل كار يا ميهماني هايي كه شركت مي كنم وقتي خوراكي تعارف مي كنند نمي توانم به آن نه بگويم. چه بايد بكنم ؟]]
 +
 +[[Question49|من براي اينكه اصراف نشود وقتي ته بشقابم غذا مي ماند حتي اگر سير شده باشم آن را مي خورم، نمي توانم اين عادت بدم را ترك كنم چكار كتم ؟]]
 +
 +[[Question50|آيا افراد غير ديابتي هم لازم است به نمايه گلسيمي توجه كنند؟ اصلاً نمايه گلسيمي چيست ؟]]
 +
 +[[Question51|در خورشاد داروهاي لاغري هم تجويز مي شود؟]]
 +
 +[[Question52|آيا مي توان جهت كاهش وزن رژيم گياهخواراي داشت ولي دچار كمبود پروتئين و آهن و كلسيم نشد؟]]
 +
 +[[Question53|من وقتي گرسنه نيستم هم دوست دارم بخورم، از كجا بفهم كه واقعاً گرسنه هستم يا نه؟]]
 +
 +[[Question54|من از بس مشغله كاري دارم اصلاً حواسم نيست كه در طول روز چه مي خورم و چقدر مي خورم چه كار بايد بكنم؟]]
 +
 +[[Question55|من يك خانم خانه دار هستم، چون بيشتر ساعت روز را مشغول پخت و پز هستم در آشپزخانه دائم در حال ناخونك زدن و ريزه خوري هستم چه كار بايد انجام دهم؟]]
 +
 +[[Question56|آيا مكان و زمان غذا خوردن هم مهم است ؟]]
 +
 +[[Question57|من غذاهاي تند را دوست دارم، آيا اين قضيه در روند كاهش وزنم اختلال ايجاد مي كند ؟]]
 +
 +[[Question58|سريع غذاخوردن در چاقي تاثير دارد؟]]
 +
 +[[Question59|من وقتي كه تنها هستم زياد غذا نمي خورم ولي وقتي با دوستانم بيرون مي رويم يا فاميل دور هم جمع اند چگونه مي توانم رژيم غذايي ام را رعايت كنم؟]]
 +
 +[[Question60|چگونه در مهماني خود را كنترل كنم؟]]
 +
 +[[Question61|وقتي غذايي در مهماني تعارف مي شود چطور مي شود در عين حالي كه به ميزبان بي احترامي نشود آن را نخورد؟]]
 +
 +[[Question63|در دوره رژيم گرفتنم آيا مي شود برنامه بيرون رفتن با دوستانم را هم داشته باشم و اختلالي در روند كاهش وزنم پيش نيايد ؟]]
 +
 +[[Question64|اگر كسي در جريان رژيم غذايي بيمار شود آيا بايد رژيم خود را ادامه دهد؟]]
 +
 +[[Question88|چرا بايد غذاي روزانه را در 5 يا 6 وعده مصرف كنيم؟]]
 +
 +[[Question91|بهترين زمان براي خوردن هر وعده غذايي چه موقع است؟]]
 +
 +[[Question99|من شام و صبحانه را از وعده هاي غذايي ام حذف كرده ام ولي باز موفق به كاهش وزن نشده ام، چرا؟]]
 +
 +[[Question102|وقتي كه برنامه مسافرت دارم كل رژيم بهم مي خورد، چطور مي توانم اين مشكل را حل كنم؟]]
 +
 +[[Question112|غذاي خوب و بد براي لاغري كدامند؟]]
 +
 +[[Question113|كاربرد برچسب هاي غذايي در كاهش وزن چيست؟]]
 +
 +[[Question116|چطور مي توان غذايي داشت كه هم سالم و هم خوشمزه باشد؟ غذاهاي كم نمك يا كم چرب واقعاً بدمزه اند؟]]
 +
 +[[Question117|چگونه در فروشگاه خريد كنيم؟]]
 +
 +[[Question118|هنگام خريد سبزيجات و ميوه به چه نكاتي توجه بايد كرد؟]]
 +
 +[[Question119|هنگام خريد لبنيات و تخم مرغ به چه نكاتي توجه بايد كرد؟]]
 +
 +[[Question120|هنگام خريد گوشت، مرغ، ماهي و آجيل به چه نكاتي توجه بايد كرد؟]]
 +
 +[[Question139| من هر روز ورزش مي كنم، پس مي توانم هر چه كه مي خواهم بخورم؟]]
 +
 +[[Question140| آيا مي توانيم از وسايل لاغري، سونا، ماساژ، كمربند لاغري و .... استفاده كنيم ؟]]
 +
 +[[Question143| چه موقع پياده روي كنم بهتر است؟]]
 +
 +[[Question147| من آرتروز زانو و كمر دارم و پزشك معالجم پياده روي را برايم ممنوع كرده است، بايد چكار كنم؟]]
 +
 +[[Question150| اگر در حين كاهش وزن دچار ايست وزني شدم چكار بايد بكنم؟]]
 +
 +[[Question154|چه ورزشي براي چاقي شكمي و پهلوها توصيه مي شود؟]]
 +
 +[[Question156|آيا درازنشست، چربي هاي اضافه ناحيه شكم را آب خواهد كرد؟]]
 +
 +[[Question158|با اين كه باشگاه مي روم، وزنم زياد شده است چرا؟]]
 +
 +[[Question159|آيا استرس چاق كننده است؟]]
 +
 +[[Question160|چگونه بايد اضطراب و استرس خود را درمان كنم؟]]
 +
 +[[Question161|خانواده ام مخالف كاهش وزن من هستند با اين تفكركه لاغر و بدقيافه مي شوم؟]]
 +
 +[[Question162|من ديگر اراده رژيم گرفتن ندارم، چگونه مي توانم رژيم خورشاد را اجرا كنم؟]]
 +
 +[[Question163|من دچار پرخوري استرسي هستم چه كار بايد بكنم؟]]
 +
 +[[Question164| ترك سيگار چاق كننده است؟]]
 +
 +[[Question165| من وقتي فيلم مي بينم يا به سينما مي روم يا روزنامه مي خوانم اصلاً متوجه خوردن تنقلات (چيپس، پفك، آجيل و ....) نيستم چكار بايد بكنم؟]]
 +
 +[[Question166| من نمي خواهم كسي بداند كه رژيم دارم ؟]]
 +
 +[[Question167| چگونه با استرس مقابله كنم؟]]
 +
  
tag3.txt · آخرین ویرایش: 2019/04/22 11:11 (ویرایش خارجی)