ابزار کاربر

ابزار سایت


tag2

تفاوت‌ها

تفاوت دو نسخهٔ متفاوت از صفحه را مشاهده می‌کنید.

پیوند به صفحه‌ی تفاوت‌ها

tag2 [2019/04/22 11:11] (فعلی)
خط 1: خط 1:
 +======تغذيه======
 +[[Question1|آيا رژيم غذايي بسيار محدود و كوتاه مدت مضر است؟]]
 +
 +[[Question2|آيا چاقي ژنتيكي است؟]]
 +
 +[[Question3|آيا خانم ها سخت تر از آقايان وزن كم مي كنند؟]]
 +
 +[[Question4|پس از رسيدن به وزن مناسب هم نياز است كه رژيم داشته باشم؟]]
 +
 +[[Question5|آيا پايين تر آمدن از دامنه وزن ايده آل مناسب است؟]]
 +
 +[[Question6|كاهش وزن مناسب حدود 4-2 كيلوگرم در ماه است، اما من در طول ماه اول بيش از اين مقدار كم كردم چرا؟]]
 +
 +[[Question7|آيا با وجود ابتلا به كم كاري تيروئيد امكان دارد كه لاغر شوم؟]]
 +
 +[[Question8|من چاقي موضعي دارم آيا رژيم غذايي چاقي موضعي را برطرف مي كند؟]]
 +
 +[[Question9|آيا در مدت رژيم مي توانم به رستوران يا فست فود بروم؟]]
 +
 +[[Question10|اگر در طول رژيم آن را شكسته و شيريني و هله هوله خوردم چه كار كنم؟]]
 +
 +[[Question11|آيا در رژيم غذايي خورشاد يبوست بروز مي كند ؟]]
 +
 +[[Question12| آيا رژيم خورشاد بر عادت ماهيانه تاثيري مي گذارد؟]]
 +
 +[[Question13|چرا حالا كه به وزن ايده آل نزديك شده ام آهسته تر وزن كم مي كنم ؟]]
 +
 +[[Question14|در اواخر برنامه خود بيشتر احساس گرسنگي مي كنم چرا؟]]
 +
 +[[Question15|چرا بعضي از افراد با اين كه كم خوراك هستند اما چاق مي شوند ؟]]
 +
 +[[Question16|آيا سرعت كاهش وزن افراد با هم متفاوت است؟]]
 +
 +[[Question17|در چه افرادي كاهش وزن كندتر است؟]]
 +
 +[[Question18|اگر اصلاً نتوانم از رژيم غذايي پيروي كنم باز هم مي توانم لاغر شوم ؟]]
 +
 +[[Question19|من هر وقت سالاد يا آب زياد با غذا مي خورم، احساس مي كنم چاق شده ام و شكمم بزرگ مي شود آيا سالاد و آب چاق كننده است؟]]
 +
 +[[Question20|با رژيم هاي شما افراد چاق ماهانه چند كيلوگرم مي توانند وزن كم كنند ؟]]
 +
 +[[Question21|سلوليت چيست و آيا علت غذايي دارد؟]]
 +
 +[[Question22|آيا مي توانم آدامس بجوم يا اينكار براي لاغر شدن مضر است؟]]
 +
 +[[Question23|آيا خوابيدن زياد مانع از كاهش وزن مي شود و اصولاً چند ساعت خوابيدن در شبانه روز كافيست ؟]]
 +
 +[[Question24|خورشاد در ماه رمضان چه برنامه اي دارد؟]]
 +
 +[[Question25|آيا خوابيدن در روز تاثيري در كاهش وزن دارد؟]]
 +
 +[[Question26|نقش جراحي ها در درمان چاقي چيست؟]]
 +
 +[[Question27|آيا مصرف داروهاي لاغري كه در مورد آنها زياد تبليغ مي شود مجاز است ؟]]
 +
 +[[Question28|گاهي براي لاغري، داروهاي گياهي نظير عرق زيره سبز، عصاره ليمو ترش و كپسول ها و قرص هايي تهيه شده از سركه سيب و گريپ فروت و از اين قبيل تجويز مي شود، اين راه درستي است؟]]
 +
 +[[Question29|در حين كاهش وزن ترك هايي روي پوستم ايجاد شده، آيا درماني براي آنها وجود دارد ؟]]
 +
 +[[Question30|من چاقي موضعي در ناحيه شكم و باسن دارم آيا رژيم غذايي مي تواند مشكل من را حل كند ؟]]
 +
 +[[Question31|كاهش وزن بر روي سينه هاي بزرگ چه تاثيري دارد؟]]
 +
 +[[Question32|اگر سينه ها ناخواسته در جريان كاهش وزن كوچك شوند آيا راهي براي برگرداندن آن ها به وضعيت قبل وجود دارد ؟]]
 +
 +[[Question33|آيا با رعايت رژيم غذايي مي توانم قسمت خاصي از بدن را بيشتر لاغر كنم ؟]]
 +
 +[[Question34|اگر در جريان رژيم غذايي ريزش مو بروز كند چه بايد بكنيم ؟]]
 +
 +[[Question35|پس از مصرف مولتي ويتامين هم ريزش موهايم قطع نشده چه راهي را توصيه مي كند؟]]
 +
 +[[Question36|آيا ممكن است در دوران رژيم دچار شل شدن و چروك پوست صورت شويم ؟]]
 +
 +[[Question37|اما من نگران چروك شدن پوست صورتم هستم، آيا توصيه اي براي رفع نگراني من داريد ؟]]
 +
 +[[Question38|بهترين شيوه كاهش وزن چيست؟]]
 +
 +[[Question39|آيا خودم مي توانم بدون مشاور رژيم داشته باشم و كمتر غذا بخورم؟]]
 +
 +[[Question40|چه مقدار كاهش وزن در ماه بهتر است؟]]
 +
 +[[Question41|آيا برنامه كاهش وزن خورشاد تضميني است؟]]
 +
 +[[Question42|رژيم متعادل به چه رژيمي گفته مي شود؟]]
 +
 +[[Question43|كالري غذايي چيست ؟]]
 +
 +[[Question44|خانم هاي شيرده چه زماني مي توانند رژيم كاهش وزن داشته باشند؟]]
 +
 +[[Question47|آيا غذا خوردن بعد از ساعت 9 شب موجب چاقي مي شود ؟]]
 +
 +[[Question50|آيا افراد غير ديابتي هم لازم است به نمايه گلسيمي توجه كنند؟ اصلاً نمايه گلسيمي چيست ؟]]
 +
 +[[Question52|آيا مي توان جهت كاهش وزن رژيم گياهخواراي داشت ولي دچار كمبود پروتئين و آهن و كلسيم نشد؟]]
 +
 +[[Question57|من غذاهاي تند را دوست دارم، آيا اين قضيه در روند كاهش وزنم اختلال ايجاد مي كند ؟]]
 +
 +[[Question62|توصيه هاي لازم جهت افزايش HDL (كلسترول خوب) چيست؟]]
 +
 +[[Question63|در دوره رژيم گرفتنم آيا مي شود برنامه بيرون رفتن با دوستانم را هم داشته باشم و اختلالي در روند كاهش وزنم پيش نيايد ؟]]
 +
 +[[Question64|اگر كسي در جريان رژيم غذايي بيمار شود آيا بايد رژيم خود را ادامه دهد؟]]
 +
 +[[Question65|آيا مصرف نوشابه هاي رژيمي محدوديتي ندارد؟]]
 +
 +[[Question66|شيرين كننده ها چه هستند و آيا مي توان از آن ها به جاي قند و شكر استفاده كرد؟]]
 +
 +[[Question67|آيا مي توان از شيرين كننده ها در طبخ غذا استفاده كرد؟]]
 +
 +[[Question68|خوردن قند و شكر موجب ابتلا به ديابت مي شود؟]]
 +
 +[[Question69| آيا به دليل كلسترول بالاي تخم مرغ بايد آن را محدود كرد؟]]
 +
 +[[Question70| آيا خوردن غذايهاي با برچسب كم چرب هم محدوديت وجود دارد؟]]
 +
 +[[Question71| براي كاهش وزن سريع مي توانم غذاهاي نشاسته اي را به طور كامل كنار بگذارم ؟]]
 +
 +[[Question72|آيا كرفس، كلم، گريپ فروت چربي هاي بدن را مي سوزانند و لاغر كننده هستند ؟]]
 +
 +[[Question73| آيا كافئين لاغر كننده است ؟]]
 +
 +[[Question74| آيا نخوردن صبحانه به كم كردن وزن كمك مي كند؟]]
 +
 +[[Question75| آيا رژيم گياهخواري وزن را كم مي كند؟]]
 +
 +[[Question76| آيا مي توان از ترشي جات، ادويه جات، خيارشور، سير و زيتون به همراه رژيم غذايي شما استفاده كرد؟]]
 +
 +[[Question77| آيا نمك و آب باعث چاقي مي شوند؟]]
 +
 +[[Question78|براي كاهش وزن بهتر مصرف چه ميوه هايي را توصيه مي كنيد؟]]
 +
 +[[Question79|نظر شما در مورد استفاده از مواد غذايي رژيمي مانند (نوشابه، بيسكويت، شكلات، قند، مايونز و .....) چيست؟]]
 +
 +[[Question80| چربي لبنيات مصرفي چقدر بايد باشد؟]]
 +
 +[[Question81|در مورد انواع نان ها و تاثير آن ها در كاهش وزن توضيح دهيد؟]]
 +
 +[[Question82|اگر بخواهيم تنها از يك نوع نان استفاده كنيم، چه ناني را توصيه مي كنيد ؟]]
 +
 +[[Question83|آيا مي توانم در يك وعده اصلي غذايي فقط ميوه بخورم؟]]
 +
 +[[Question84|سالاد فصل را مي توان جايگزين يك وعده غذايي كرد؟]]
 +
 +[[Question85|آيا خوردن سالاد و سبزي به همراه غذا آزاد است؟]]
 +
 +[[Question86|مصرف آب ميوه، نان خشك، بيسكويت ساقه طلايي و ميوه آزاد است؟]]
 +
 +[[Question87|بستي چاق مي كند؟]]
 +
 +[[Question88|چرا بايد غذاي روزانه را در 5 يا 6 وعده مصرف كنيم؟]]
 +
 +[[Question89|چرا نوشيدن آب براي لاغر شدن مناسب است؟]]
 +
 +[[Question90|خوردن ليوان آب سرد، صبح به صورت ناشتا در روند كاهش وزن تاثير دارد؟]]
 +
 +[[Question91|بهترين زمان براي خوردن هر وعده غذايي چه موقع است؟]]
 +
 +[[Question92|جانشين هاي غذايي چه هستند؟]]
 +
 +[[Question93|براي تهيه غذا چه روغني را توصيه مي كنيد؟]]
 +
 +[[Question94|آيا چربي هاي اشباع براي بدن مضر هستند؟]]
 +
 +[[Question95|آيا مي توانم به جاي آب از آب ميوه، شير يا دوغ استفاده كنم؟]]
 +
 +[[Question96|آيا مي توانم به جاي آب چاي بخورم؟]]
 +
 +[[Question97|آيا مي توانم به جاي ميوه، آب ميوه مصرف كنم؟]]
 +
 +[[Question98|در طول رژيم مي توانم بستني و يا ژله مصرف كنم؟]]
 +
 +[[Question99|من شام و صبحانه را از وعده هاي غذايي ام حذف كرده ام ولي باز موفق به كاهش وزن نشده ام، چرا؟]]
 +
 +[[Question100|براي افزايش سرعت كاهش وزن مي توانيم چربي رژيم غذايي را حذف كنيم؟]]
 +
 +[[Question101|نياز روزانه آب براي هر فرد چقدر است؟ به آب دفعي هم بستگي دارد؟]]
 +
 +[[Question103|كدام يك از رژيم هاي كم كربوهيدرات (پر پروتئين) يا كم چربي واقعاً بهترين راه كاهش وزن مي باشد؟]]
 +
 +[[Question104|كالري كدام غذاها بيشتر است، غذاهاي گوشتي يا نشاسته اي يا چربي ها ؟]]
 +
 +[[Question105|كربوهيدرات ها و مواد غذايي قندي به چند دسته تقسيم مي شوند ؟]]
 +
 +[[Question106|كره بهتر است يا مارگارين؟]]
 +
 +[[Question107|آيا با مصرف مواد غني از فيبر در رژيم غذايي سرعت كاهش وزن افزايش مي يابد؟]]
 +
 +[[Question108|چربي ها به چند دسته تقسيم مي شوند. كداميك مفيد هستند؟]]
 +
 +[[Question109|چربي ها ي مفيد براي سلامتي كدامند؟]]
 +
 +[[Question110|در روز چند ميوه بايد خورد؟ آيا مي توانيم فقط نوع ميوه مورد علاقه ام را بخورم؟]]
 +
 +[[Question111|چرا بايد ميوه هاي مصرفي روزانه از رنگ هاي مختلف باشد؟]]
 +
 +[[Question112|غذاي خوب و بد براي لاغري كدامند؟]]
 +
 +[[Question113|كاربرد برچسب هاي غذايي در كاهش وزن چيست؟]]
 +
 +[[Question114|ليست جانشيني چيست؟ چگونه با آن كار كنيم؟]]
 +
 +[[Question115|چند دسته و گروه غذايي داريم؟ در طول روز بايد از چند گروه غذايي استفاده كرد؟]]
 +
 +[[Question116|چطور مي توان غذايي داشت كه هم سالم و هم خوشمزه باشد؟ غذاهاي كم نمك يا كم چرب واقعاً بدمزه اند؟]]
 +
 +[[Question121|چربي ترانس چيست؟]]
 +
 +[[Question122|نان چاودار چيست و آيا مصرف آن مفيد است؟]]
 +
 +[[Question123|مصرف روغن ماهي براي چه كساني توصيه مي شود؟]]
 +
 +[[Question124|براي انتخاب و خريد يك گوشت سالم چه نكاتي را بايد مد نظر داشت؟]]
 +
 +[[Question125|چگونه مي توان يك ماهي تازه را تشخيص داد؟]]
 +
 +[[Question126|ويژگي هاي يك مرغ تازه و سالم چيست؟]]
 +
 +[[Question127|آيا قسمت هاي مختلف گوشت ها از نظر ميزان چربي با هم تفاوت دارند؟]]
 +
 +[[Question128|آيا فلفل تاثيري در كاهش وزن دارد؟]]
 +
 +[[Question129|آيا فلفل خاصيت درماني دارد؟]]
 +
 +[[Question130|نوشابه چه مضراتي دارد؟]]
 +
 +[[Question131|قند مصنوعي به كار رفته در نوشابه هاي رژيمي چيست؟]]
 +
 +[[Question132|تفاوت ميان انواع مختلف قندهاي مصنوعي در چيست؟]]
 +
 +[[Question133|تفاوت بين برنج قهوه اي و برنج سفيد در چيست؟]]
 +
 +[[Question134|محدوده مجاز مصرف شيرين كننده هاي مصنوعي چقدر است؟]]
 +
 +[[Question135|آيا مصرف شيرين كننده هاي مصنوعي در دوران بارداري و شيردهي ممنوع است؟]]
 +
 +[[Question136|آيا در روند كاهش وزن نوع برنج (قهوه اي يا سفيد) موثر است؟]]
 +
 +[[Question137|در مورد نگهداري و مصرف گوشت ها چه نكاتي را بايد رعايت كرد؟]]
 +
  
tag2.txt · آخرین ویرایش: 2019/04/22 11:11 (ویرایش خارجی)