ابزار کاربر

ابزار سایت


how_much_weight_loss

تفاوت‌ها

تفاوت دو نسخهٔ متفاوت از صفحه را مشاهده می‌کنید.

پیوند به صفحه‌ی تفاوت‌ها

how_much_weight_loss [2019/04/22 11:10] (فعلی)
خط 1: خط 1:
 +====== سرعت و میزان کاهش وزن ======
  
 +
 +کاهش وزن شامل از دست دادن هم پروتئین است و هم چربی، که میزان هر کدام به سرعت کاهش وزن مربوط است.
 +کاهش شدید انرژی دریافتی سبب از دست دادن پروتین بیشتری میشود و همچنین عوارضی به همراه دارد از قبیل : کاهش فعالیت قلب، افت فشار خون، خشکی پوست و مو، خستگی مفرط، یبوست، اختلالات سیستم عصبی، افسردگی و حتی مرگ.
 +مناسب است که آرام و پیوسته وزن کم کرد تا مانع از دست رفتن پروتئین های ضروری شد تا چربی ​ های ذخیره از بین بروند. انجمن متخصصین تغذیه کاهش هفته ای ۲۵۰ گرم تا یک کیلوگرم را به ترتیب برای افراد کمی چاق و افراد بسیار چاق مناسب می داند که در طول ۶ ماه حداکثر ۱۰ درصد وزن بدن را کاهش می دهند. سپس برای ۶ ماه آنرا ثابت نگه دارند و اگر نیاز هست دوباره بعد از آن کاهش وزن داشته باشند. البته تجربه نشان می دهد که اگر کاهش وزن خیلی آهسته باشد فرد ممکن است انگیزه و اشتیاق ادامه برنامه را از دست بدهد حتی اگر برنامه به لحاظ تغذیه ای علمی باشد.
 +مردها سریعتر از زنان و افراد خیلی چاق سریعتر از افراد کمی چاق وزن کم می کنند. //​معمولاً افراد چاقی که نمی توانند وزن کم کنند بیش از آنچه که گزارش می کنند میخورند و کمتر از آنچه فکر میکنند فعالیت بدنی دارند.
 +//
how_much_weight_loss.txt · آخرین ویرایش: 2019/04/22 11:10 (ویرایش خارجی)