ابزار کاربر

ابزار سایت


deep_frying

تفاوت‌ها

تفاوت دو نسخهٔ متفاوت از صفحه را مشاهده می‌کنید.

پیوند به صفحه‌ی تفاوت‌ها

deep_frying [2019/04/22 11:10] (فعلی)
خط 1: خط 1:
 +====== سرخ کردن ======
 +
 +
 +
 +این روش، پختن در دمای بالاست به طوریکه غذا داخل چربی مایع، معمولاً روغن، کامل فرو می رود. از روغن بادام زمینی، گلرنگ (کافشه) یا سویا استفاده کنید. دمای روغن را بین ۱۵۰ تا ۱۷۵ درجه سانتیگراد نگه دارید و هرگز از ۲۱۵ درجه فراتر نروید. چون روغن احتمال آتش گرفتن دارد. سبزیجات را خشک کنید یا آنها را با ترکیب سوخاری (آرد، آرد نان، تخم مرغ زده شده و سبوس نان، یا خمیر) بپوشانید. سبزیجات را در روغن فرو کنید و با آنهایی شروع کنید که به زمان پخت بیشتری احتیاج دارند. سبزیجات پخته شده به سطح روغن می آیند. آنها را خشک کرده و روی دستمال کاغذی قرار دهید. سرخ کردن باعث می شود مقدار زیادی روغن وارد سبزیجات شود، بدون اینکه ارزش غذایی آنها افزوده شود.
  
deep_frying.txt · آخرین ویرایش: 2019/04/22 11:10 (ویرایش خارجی)